Inainte de inceperea unui nou an, majoritatea dintre noi ne propunem sa fim mai atenti la felul in care ne organizam viata personala si cea profesionala, in asa fel incat sa obtinem rezultate cat mai bune de pe urma activitatilor pe care le intreprindem.
Regula de 1 minut
“Foloseste <
Asociaza activitatile pe care iti place sa le faci cu cele pe care trebuie sa le faci
“Alege-ti un tabiet, cum ar fi bautul cafelei, si desfasoara-l in acelasi timp cu o activitate productiva pe care o ai de facut. In cazul meu, activitatea productiva este scrisul. Asadar, conectez doua activitati, bautul cafelei si scrisul, si ma bucur de ambele in acelasi timp”, precizeaza Dan Ariely, profesor de psihologie.
Fa-ti o lista cu lucrurile pe care le ai de facut, structurata pe categorii
“In fiecare vineri, imi ocup o parte din zi gandindu-ma la saptamana care urmeaza. Realizez o lista scurta de prioritati, structurata pe trei categorii: cariera, relatii si timp personal. Acest tip de organizare imi aminteste ca trebuie sa ma ocup de toate cele trei categorii. Este un truc simplu care imi garanteaza o viata cat mai echilibrata. “, precizeaza Laura Vanderkam, autoarea cartii “I know how she does it”