Antena 3 CNN High Tech Schimbare pe Facebook! Ce se va întâmpla de anul viitor? Toți utilizatorii vor fi afectați

Schimbare pe Facebook! Ce se va întâmpla de anul viitor? Toți utilizatorii vor fi afectați

<1 minut de citit Publicat la 19:52 15 Dec 2017 Modificat la 19:52 15 Dec 2017

Conţinutul video de pe Facebook va debuta cu o reclamă, deşi iniţial Facebook a încercat să evite reclamele care pornesc la începutul filmărilor postate în cadrul propriei reţele sociale.

Numită pre-roll, acest tip de reclamă va începe în momentul în care utilizatorul apasă butonul play sau clipul porneşte automat şi durează 6 secunde.

Debutul reclamelor pre-roll se va petrece anul viitor, iar pentru început acestea vor fi vizibile doar în secţiunea Watch. Lansată în vara acestui an, Watch este o platformă pentru care Facebook face eforturi în scopul generării de conţinut şi care nu este încă disponibilă la nivel global. Asta înseamnă că reclamele pre-roll nu vor apărea în news feed – cel puţin nu imediat, scrie News.ro.

Facebook s-a arătat până acum împotriva reclamelor pre-roll, în ciuda faptului că este formatul preferat al advertiserilor. Considerând că afectează grav experienţa utilizatorilor săi, Facebook a preferat să afişeze reclamele în cadrul clipurilor video.

 

Citește mai multe din High Tech
» Citește mai multe din High Tech
TOP articole