Femeia se afla împreună cu copiii săi, într-un restaurant din Noua Zeelandă, unde a ales să servească micul dejun.
După ce ea și cei mici au terminat de luat masa, femeia a cerut nota de plată.
Kimberly a avut parte de un șoc atunci când a văzut că angajatul cafenelei a ales să lase și un scurt mesaj pe nota de plată. Astfel, în loc să noteze numărul mesei, chelnerul a scris ”masa cu cei doi copii teribiliști”.
Indignată, femeia a făcut o postare pe rețelele sociale și a povestit ce i s-a întâmplat.
”Venim aproape în fiecare weekend, iar copiii mei sunt doar prietenoși și vorbăreți, în plus nu am lăsat niciodată mizerie. Nu au fost niciodată o teroare, nu au avut niciodată o criză, nu au cauzat niciodată probleme”, a declarat mama în postarea sa, notează Știri Diaspora.
Familia a decis să părăsească cafeneaua înainte de a primi comanda și a criticat dur localul pentru comportamentul "nerespectuos". Ea a dezvăluit că a arătat bonul fiscal unuia dintre angajați, iar acesta nu a prezentat nicio scuză sau explicație.
Ulterior, managerul localului și-a cerut scuze în public și a recunoscut că incidentul a fost "total sub standardele lor". El a subliniat că atitudinea angajatului nu este acceptată în cadrul companiei și a asigurat că vor fi luate măsuri pentru a preveni astfel de situații în viitor.
Mai mult decât atât, managerul s-a deplasat de la sediul central special pentru a se întâlni personal cu familia și a-și cere scuze în mod direct.