Sud-coreenii de la Samsung au lansat un program special de fidelizare a clienţilor, similar cu cel lansat de Apple odată cu iPhone 6s şi 6s Plus. „Programul Rabla pentru telefoane”, aşa cum l-a botezat GadgetReport.ro, este menit să stimuleze vânzările noilor smartphone-uri Galaxy S7 şi Galaxy S7 Edge.
Sud-coreenii a folosit aceeaşi reţetă de marketing utilizată de Apple, lansată în decembrie 2015. Clienţii care doresc să cumpere noile smartphone-uri Galaxy S7/S7 Edge vor putea preda telefonul vechi în magazinele licenţiate şi să plătească gadgetul nou într-un sistem de 12-24 rate.
”Programul Rabla pentru telefoane” a devenit deja realitate în Marea Britanie şi Coreea de Sud. Sud-coreenii îşi pot cumpăra noul telefon în 24 de rate de 7,700 won (6.35 dolari). Când şi sub ce formă ar putea ajunge şi la noi, aflaţi de pe GadgetReport.ro