Antena 3 CNN Actualitate Inedit S-a plâns că a dat 12 lei pe o apă caldă cu lămâie, dar răspunsul managerului de cafenea e GENIAL. ”I-a închis gura”

S-a plâns că a dat 12 lei pe o apă caldă cu lămâie, dar răspunsul managerului de cafenea e GENIAL. ”I-a închis gura”

<1 minut de citit Publicat la 13:33 15 Ian 2016 Modificat la 13:33 15 Ian 2016
Un clinet a făcut o evaluarea foarte proastă pe TripAdvisor pentru o cafenea-bistro din York, însă probabil a rămas șocat când a primit un răspuns de la managerul restaurantului, care numai scuze nu și-a cerut. 

Hannah C, din Yorkshire, a vizitat Bennett's Cafe & Bistro din High Petergate, York, pentru un ceai cu prietenii, pe 7 decembrie, însă a catalogat experiența ca fiind ”oribilă” și a făcut un review despre cât de scump și nepoliticoasă este locația. Ea spune că avea probleme cu banii, astfel că a cerut chelnerului o apă caldă și o felie de lămâie. Apoi, spre uimirea ei, restaurantul a pus-o să plătească 2 lire sterline pentru băutură. ”Este prea mult pentru niște apă”, a scris ea pe TripAdvisor. Când a întrebat de ce costă atât, chelnerul i-ar fi spus pe un ton nepoliticos că ”știți cât costă o lămâie”?. ”Cu siguranță nu 2 lire. Oribil local, nu îl recomand. Iar chelnerul ar trebui dat afară”, a mai scris ea. 



Reacția restaurantului, publicată de The Independent, a atras mii de laude, pentru care angajații au și mulțumit pe Facebook.

 


1 liră sterlină = 6 RON

Citește mai multe din Inedit
» Citește mai multe din Inedit
TOP articole