La Timișoara s-a deschis, în acest sfârșit de săptămână, o shaormerie unică în oraș. Este vorba de una în care kebab-ul clasic a fost înlocuit cu unul care conține ciocolată, fructe și multă frișcă. Ideea îi aparține unui tânăr de 19 ani din Timișoara, care s-a decis să investească banii primiți de la părinți pentru a-și cumpăra o mașină în business-ul inedit, potrivit pressalert.ro.
Tânărul patron al shaormeriei, a povestit că întreaga investiție a costat 20.000 de euro. În prezent, acesta este student în primul an la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, la Universitatea de Vest din Timișora, și spune că a dorit să-și deschidă propriul business pentru că nu vrea să aibă șefi.
“Am căutat pe Internet o idee nouă de afacere și am descoperit din greșeală asta, mi s-a părut foarte interesantă. Am început cu un buget de 10.000 de euro, deoarece am dorit să merg pe insule comerciale, în mall-uri, dar până la urmă am ajuns să amenajez un spațiu, care m-a făcut să dublez investiția. Părinții mei au dorit să-mi cumpere o mașină și am decis să nu o cumpăr, ci să-i investesc în această afacere, pentru că visul meu e să nu lucrez pentru alții”, a afirmat Ionuț Gheorghescu.