Mesajul de atenţionare transmis de reprezentanții Raiffeisen Bank vizează atacurile cibernetice care sunt în plină desfăşurare în momentul de faţă în toată ţara.
Deoarece mulți români nu au cunoştinţele necesare pentru a se proteja în faţa atacurilor cibernetice, datele clienţilor ar putea fi furate. Ameninţarea pentru clienţi este una cât se poate de reală, iar ea ia forma SMS-urilor, email-urilor sau a mesajelor de pe platforme de socializare, ori mesagerie, care le apar clienţilor Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank, mesaj de atenţionare pentru clienţi
Raiffeisen Bank spune că nu ar trebui să ne lăsăm vreodată păcăliţi de mesajele de acest gen care vin de la entităţi necunoscute, şi că nu ar trebui vreodată să accesăm link-urile care sunt incluse în ele. Aceste link-uri ne pot duce către website-uri maliţioase, sau aplicaţii infectate cu malware, ele putând extrage mai apoi date din informaţiile noastre, unele putând fi folosite deasemenea pentru a fura banii clienţilor Raiffeisen Bank, iar uneori aceştia nu mai pot fi recuperaţi.