Conform datelor de audienta communicate de Kantar media, Antena 3 a fost cel mai urmarit post informativ din Romania in ziua in care Liviu Dragnea a propus-o ca premier pe Sevil Shhaideh.
In intervalul orar in care a a fost anuntata si dezbatuta la cald propunerea pentru postul de premier, Antena 3 fost cel mai urmarit post tv din Romania, surclasand atat posturile informative, cat si televiziunile generaliste cu cifre foarte bune, respectiv 3.9% rating si 18.3% cota de piata.
Postul nostru de stiri a ocupat locul intai si in topul realizat pe targetul comercial, cu o medie de 8% market share si la distanta considerabila de urmatorul post de stiri din clasament.
La nivelul intregii zile, postul de stiri INTACT obtinut o medie de 11.7% market share si a condus plutonul televiziunilor de stiri din Romania, reusind in acelasi timp sa se claseze si pe locul 2 in piata, dupa PRO Tv.
In prime time, Antena 3 si-a pastrat aceeasi pozitie pe nisa de stiri, cu o medie de 11.1% market share si la o distanta confortabila fata de urmatorul clasat.
Ierarhia s-a pastrat si in randul publicului comercial, 18-49 urban, unde Antena 3 a condus cu medii de 4.1% cota de poata intreaga zi, si 3.7% in cel mai disputat interval orar.
Audientele obtinute demonstreaza inca o data ca, la evenimentele importante, romanii se informeaza de la Antena 3 si va multumim pentru asta.