Antena 3 CNN Emisiuni News Hour with CNN România se promovează cu sare și ceaiuri, la târgurile internaționale de turism. Explicația ministrului Radu Oprea

România se promovează cu sare și ceaiuri, la târgurile internaționale de turism. Explicația ministrului Radu Oprea

Mia Lungu
1 minut de citit Publicat la 18:40 06 Mai 2024 Modificat la 18:40 06 Mai 2024

Ministerul crede că turismul terapeutic este soluţia să atragem mai mulţi străini în România. 

România este ţara din Uniunea Europeană în care vin cei mai puțini turiști străini, potrivit Eurostat. Asta în timp ce ţări precum Franța, Spania, Italia sau Grecia se află în top 10 la nivel mondial.

Ministerul Turismului caută însă reţeta succesului şi lucrează la harta Turismului Fitoterapeutic de la noi din ţară.

Ceaiurile şi sarea ar urma să completeze, la târgurile internaționale, promovarea obiectivelor turistice tradiționale ale României.

"Putem să fim cunoscuți ca o zonă de turism în scop curativ, să-ti rezolvi problemele de sănătate", spune ministrul Turismului, Radu Oprea.

Cum de idei nu ducem lipsa, specialiştii în turism spun că e nevoie, însă, de bani de promovare şi de strategii concrete.

"Marea provocare este să aducem turiști străini și pentru asta trebuie să ne aliniem la destinațiile din jurul nostru și sa vedem ce fac ei. Ori noi nu avem birouri de turism în afară, pentru ca un ministru le-a închis.

Le-a închis cu gândul să le înlocuiască, dar nu a mai apucat și nimeni nu a mai pus nimic în loc. Ori noi aucum sperăm să convingem guvernul să le deschidem, măcar în cele șapte țări țintă de unde sperăm să aducem turiști în Romania.", a declarat Adi Voican, vicepresedintele ANAT.

În timp ce la Ministerul Turismului se trece de la o strategie la alta, frații Kalin au reușit să promoveze țara noastră. pe rețelele sociale din intreaga lume, după ce au dansat pe melodia "Made in Romania".

Citește mai multe din News Hour with CNN
» Citește mai multe din News Hour with CNN
TOP articole