Cu toate acestea, unii descoperă probleme majore la mașinile lor la scurt timp după cumpărare, acestea fiind costisitoare de reparat.
Un șofer aflat în această situație a împărtășit pe Facebook experiența sa cu un parc auto, care refuză să îi ramburseze banii și să își ia înapoi mașina, deși aceasta are probleme grave la partea mecanică.
Deși bărbatul a primit o garanție, aceasta nu i-a fost de niciun ajutor.
În afară de a depune o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, el a cerut o părere avizată despre alte opțiuni pe care le-ar putea lua pentru a-și recupera banii.
Proprietarul mașinii a oferit mai multe detalii în comentarii.
"Având în vedere că mașina am luat-o de la parc auto și oferă garanție cică, doar pe hârtie că în realitate te tratează cu indiferență și cu dispreț.
O să merg cu mașina la reprezentanță BMW să îmi facă și ei o constatare și o estimare a reparațiilor.
Eu am dorit să rezolvăm pe cale amiabilă să îmi restituie banii și să ia mașina înapoi.
Răspunsul patronului a fost că nu mai au banii, pentru că i-au investit "de pe o zi pe alta", a scris bărbatul pe Facebook.
"Mașina a fost cumpărată de la o firma specializată în vânzări de mașini rulate.
Am factură pe mașină, certificat de garanție 2 luni, dar legea din câte știu prevede 6 luni garanție!
Problemele tehnice au fost constatate de către un service autorizat! Urmează să mă duc și la reprezentanța mărcii să facă și ei o constatare", a mai menționat bărbatul păgubit, potrivit Ziare.com