"Nu suntem aceeași companie care eram acum 12-18 luni", a scris Nikolay Storonsky, CEO al Revolut, încercând să pună capăt la ceea a fost descris ca fiind săptămâna lui Revolut în iad.
În interval de câteva zile, între sfârșitul lunii februarie și începutul lunii martie, au apărut o serie de povestiri care au generat preocupări legate de greșelile și eșecurile de management la începutul creșterii start-up-ului, scrie publicația Wired.
După peste trei ani de creștere crescândă, lansări de produse noi și relatări despre cum Revolut a luat fața băncilor mari, a început să apară o imagine diferită.
Compania s-a confruntat cu o serie de plecări importante, a cerut solicitanților de locuri de muncă să lucreze gratuit și a obținut o parte din creșterea sa vertiginoasă prin stoarcerea personalului pentru a atinge obiective imposibile.
Cu toate acestea, în ciuda eforturilor lui Storonsky de a da impresia că Revolut și-a lăsat în urmă problemele, compania a continuat să facă cereri excesive de solicitanți de locuri de muncă și a reacționat dur la critici.
Mai multe, pe Wired.