Antena 3 CNN Actualitate Ce trebuie să știi când vrei să faci un retur online. Vânzătorul nu are dreptul să refuze dacă respecți aceste reguli

Ce trebuie să știi când vrei să faci un retur online. Vânzătorul nu are dreptul să refuze dacă respecți aceste reguli

Laura Dinu
<1 minut de citit Publicat la 13:14 25 Dec 2022 Modificat la 13:14 25 Dec 2022

Ne-am gândit, așadar, să trecem în revistă pentru dumneavoastră drepturile și obligațiile pe care le avem în cazul cumpărăturilor online. Putem să returnăm produsul cumpărat dacă nu corespunde cerințelor noastre sau ne-am răzgândit? Da, putem, dar este bine să ținem cont de câteva aspecte:  

1. Să fim informați cu privire la taxele suplimentare pe care le avem de plătit.  

2. Apoi să fim informați cu privire la produsele care nu pot fi returnate, de exemplu lenjeria intimă sau unele articole de igienă.  

3. Avem dreptul să alegem cum vrem să facem returul. Adică, dacă vrem să ducem noi produsul la easybox, dacă alegem o firmă de curierat sau dacă vrem să ducem pachetul la poștă. Cum e mai comod pentru fiecare dintre noi.  

4. Putem și să cerem un alt produs la schimb dacă ne dorim, dar avem și dreptul să primim banii înapoi în timp util.  

Vedem desigur și care sunt obligațiile noastre în momentul în care facem returul.  

1. Pachetul trebuie să fie sigilat și nedeteriorat 

2. Trebuie să respectăm termenul de 14 zile pentru retur 

3. Trebuie să suportăm costul returului indiferent de metoda aleasă  

4. Important este să nu rupem eticheta produsului. 

Etichete: retur magazin online
Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole