Aproape 300 de oameni care au rămas în câmp cu trenul Timișoara – București. Legătura cu vagoanele s-a rupt, însă mecanicii celor două locomotive și-au continuat drumul. Pasagerii au fost abandonați mai bine de o oră, în apropierea unei localități din județul Olt, potrivit libertatea.ro.
O echipă de la Revizoratul de siguranţă a circulaţiei analizează cauzele tenhice „şi va stabili vinovăţiile, dacă există”.
Directorul general adjunct al CFR Călători, Adrian Vlaicu spune că „în acest moment, o echipă de la Revizoratul de siguranţă a circulaţiei din zona Bucureşti este în depoul Bucureşti Călători şi aşteaptă remizarea celor două locomotive pentru aspectarea tehnică. Vor face o cercetare tehnică, dar şi a partidei de tren, a partidei de locomotivă, a celor doi mecanici care erau pe locomotivele din capul trenului şi abia după aceea se va putea stabili o cauză clară a ruperii aparatului de tracţiune dintre locomotivă şi tren şi eventualele vinovăţii, dacă acestea există”.
„Știți ce înseamnă tragerea semnalului de alarmă? Ceva similar s-a întâmplat și în acest caz, trenul a frânat automat. Cauza frânării este în analiză. Ulterior, locomotiva a efectuat procedurile necesare pentru a verifica dacă mai funcționează sistemul de frânare”, au declarat eprezentanții CFR Călători.