O femeie care a fost tratată cu superficialitate într-un magazin Louis Vuitton din China și chiar s-a simțit umilită de atitudinea vânzătoarelor care nu credeau că este suficient de potentă financiar pentru a face cumpărături de acolo, a pus la cale un plan de răzbunare care i-a încântat peste măsură pe utilizatorii rețelelor sociale.
Pe scurt, femeia a revenit în magazin cu echivalentul a 84.000 de dolari, în bancnote mici de în yuani, pretinzând că vrea să facă achiziții de toți banii, iar după ce angajatele au numărat bacnotele timp de 2 ore, ea le-a spus senină că nu mai vrea să cumpere nimic, și-a luat banii și a plecat, potrivit South China Morning Post.
Povestea ei s-a viralizat pe rețelele sociale chineze.
Femeia a spus că în urmă cu două luni s-a dus la unul din magazinele Louis Vuitton din Chongqing, sud-vestul Chinei, de unde spera să-și cumpere niște haine. Le-a rugat pe angajate să-i arate mai multe articole din noua colecție, însă acestea s-ar fi uitat ironice la ea și i-au recomandat să se uite la produse din colecțiile anterioare, evident, mai ieftine. La un moment dat, femeia a cerut un pahar cu apă, însă vânzătoarele au ignorat-o complet.
Clienta a mai susținut că angajatele de la magazin au început „să-și dea ochii peste cap” când a cerut să se uite la niște rochii. După acest episod, ea a decis să reclame totul la sediul central al brandului, dar nu i-a răspuns nimeni la telefon.
A plecat jignită și furioasă din magazin, dar a revenit după două luni cu un plan de răzbunare inspirat de filmul Pretty Woman, care o are în rolul principal pe Julia Roberts.
Clienta s-a întors la magazin cu asistentul ei personal și o prietenă, având o geantă mare care conținea 600.000 de yuani, adică 84.000 de dolari.
A început să probeze haine și a pus deoparte mai multe produse, după care a chemat o vânzătoare căreia i-a spus că vrea să le cumperere, dar că și-a uitat cardul acasă și poate plăti doar cu cash, moment în care a pus pe tejghea geanta cu bancnote.
Mai multe angajate au numărat banii timp de două ore, pentru a se asigura că suma este corectă. Apoi, când au terminat, clienta le-a anunțat: „Nu mai vrem să cumpărăm acum. Plecăm.”
În postarea ei de pe o rețea socială, femeia a scris: „După ce au terminat de numărat, mi-am luat banii și am plecat. Cum aș fi putut să mai cumpăr de la ele și să le ajut să-și atingă targetul de vânzări?”.
Povestea i-a extraziat de-a dreptul pe utilizatorii de rețele sociale din China. „Este absolut încântător”, a comentat o persoană care a sugerat că a trecut printr-o experiență similară într-un magazin de lux.