Nicio festivitate nu a marcat în acest an împlinirea unui secol şi jumătate de activitate pe calea ferată Giurgiu-Bucureşti, cursa feroviară fiind parcursă acum în trei ore, în condiţiile în care la deschiderea acesteia, la 31 octombrie 1869, drumul cu trenul a fost realizat în 90 de minute.
Iar pentru că oamenii aleg transportul rutier cu microbuzele şi astfel ajung la Bucureşti în aproximativ o oră, gara din Giurgiu devine de la an la an mai mult un reper istoric decât un centru de transport rapid.
Radu Tudor a comentat, vineri, la "Punctul de întâlnire", situația dezastruoasă din infrastructura României:
"150 de ani de la prima cale ferată românească, București - Giurgiu, este mai degrabă un prilej de a primi condoleanțe, nu felicitări. Condoleanțe pentru starea infrastructurii de transporturi din România, pentru că acum 150 de ani, în 1869, între București și Giurgiu trenul făcea 90 de minute.
Acum face 3 ore, pentru că de 14 ani s-a prăbușit un pod și nimeni nu l-a reparat", a spus Radu Tudor.