Antena 3 CNN Emisiuni România Inteligentă Soluții găsite pentru promovarea turismului în Bucovina și dezvoltarea zonei

Soluții găsite pentru promovarea turismului în Bucovina și dezvoltarea zonei

Redacția Antena 3 CNN
1 minut de citit Publicat la 11:33 15 Oct 2023 Modificat la 11:33 15 Oct 2023

În cadrul Conferinței Naționale "Turism în Bucovina, 4 puncte cardinale: patrimoniu, spiritualitate, natură, gastronomie", organizată de Antena 3 CNN, parte a Intact Media, au fost stabilite soluţii concrete pentru dezvoltarea zonei.

"Sunt 18.720 de companii active, dintre acestea 1.420 de firme activează în domeniul HoReCa. Vorbim de 7,5% din firme care activează în acest domeniu de activitate", spune Lucian Gheorghiu, președinte executive Camera de Comerț și Industrie Suceava.

În prezent sunt în zonă peste 6.300 de locuri de muncă în industria HoReCa, deşi aceasta a fost puternic afectată de pandemie.

S-ar putea vorbi chiar despre o revigorare a acestui domeniu de activitate, iar digitalizarea joacă un rol de frunte.

Citeşte şi: Prima zonă din România care are o Organizație de Management al Destinației Turistice

Bucovina este un exemplu în atragerea de finanţări pentru restaurări-renovări

Prezent la dezbaterea organizată de Antena 3 CNN a fost și directorul Agenției de Dezvoltare Regională Nord Est, Vasile Asandei, care a spus că Bucovina este un exemplu în atragerea de finanțări atât pentru investiții de renovare și restaurare, cât și pentru fondurile de dezvoltare a infrastructurii turistice.

Oficialii suceveni caută soluţii până când va fi rezolvată problema autostrăzii care va ajunge în Bucovina.

Cu un patrimoniu natural și cultural deosebit, turismul din Bucovina s-a dezvoltat în jurul celor 25 de stațiuni din județ. La nivel național sunt în total circa 200 de stațiuni, ceea ce arată importanța pentru turism din zonă.

Citește mai multe din România Inteligentă
» Citește mai multe din România Inteligentă
TOP articole