Mai exact, platforma funcţionează cu intermitenţe. Autorităţile au anunţat şi orele la care se pot înscrie oamenii pe listele de aşteptare, în funcţie de judeţ.
Reprezentanţii RO Vaccinare spun că se fac operațiuni tehnice de implementare a listelor de așteptare în timp ce platforma este deschisă publicului.
"Platforma este funcțională și permite înscrierea beneficiarilor.
În cursul zilei de 15 martie a.c., până la ora 12:30, prin intermediul platformei s-au programat 41.145 persoane la centrele în care mai existau locuri libere.
RO Vaccinare: Sunt operațiuni tehnice de implementare a listelor de așteptare
Totodată, până la ora 12:30 s-au deschis liste de așteptare pentru 30 județe pe care s-au înscris 100.001 persoane în 361 centre de vaccinare.
Precizăm că în cursul acestei zile se desfășoară operațiunile tehnice de implementare a listelor de așteptare în timp ce platforma este deschisă publicului.
Având în vedere că listele de așteptare pe fiecare centru de vaccinare din țară se implementează progresiv în conformitate cu programul postat pe site-ul ROVACCINARE, traficul poate înregistra întârzieri. Listele de așteptare vor rămâne deschise pe toată durata campaniei de vaccinare.
Recomandăm cetățenilor să ia în considerare orele prevăzute în programul postat pentru a verifica deschiderea centrelor de vaccinare și a listelor de așteptare aferente", spun cei de la RO Vaccinare.
Vaccinare etapa 3. Paşii pe care trebuie să-i urmaţi pentru a vă înscrie pe platforma de programare pentru vaccinarea împotriva COVID-19
Orice cetăţean român se poate programa în platformă, inclusiv persoanele din grupa de vârstă 16-18 ani, însă numai în anumite centre.
Pentru a vă programa cu uşurinţă la vaccinare, autorităţile au publicat un clip video în care explică paşii ce trebuie urmaţi, imediat după ce intraţi pe platformă.
Fiecare persoană se poate înscrie pe o singură listă de aşteptare.
Cum se face programarea telefonică
Dacă nu vă programaţi pe locul disponibil în termen de 24 de ore, veţi mai primi încă două notificări ulterioare. În lipsa unei confirmări în acest interval de timp, veţi rămâne pe lista de aşteptare, însă veţi pierde poziţia ocupată iniţial.
Dacă optaţi să vă înscrieţi pe lista de aşteptare telefonic, prin Call Center la numărul 021.414.44.25, programarea se va realiza automat în ziua şi în intervalul orar disponibile pentru administrarea vaccinului şi veţi fi informat prin e-mail şi SMS asupra acestor date.
Manual de utilizare privind Platforma națională de programare pentru vaccinarea împotriva COVID-19