Antena 3 CNN Actualitate Primăria Sectorului 5 îşi suspendă activitatea, după ce mai mulţi angajaţi au fost confirmaţi cu Covid

Primăria Sectorului 5 îşi suspendă activitatea, după ce mai mulţi angajaţi au fost confirmaţi cu Covid

Claudia Popovici
1 minut de citit Publicat la 23:45 24 Noi 2020 Modificat la 23:45 24 Noi 2020

Primăria Sectorului 5 din București își va suspenda activitatea cu publicul până pe 7 decembrie după apariţia unor cazuri de coronavrus în rândul angajaţilor, anunță Mediafax citând un comunicat al Primăriei.

În această perioadă vor fi eliberate certificate de deces sau naştere şi se vor oficia cununiile programate, dar cu participarea a cel mult şase persoane.

„Vor lucra cu publicul doar angajaţi ai Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor pentru eliberarea certificatelor de naştere sau deces, cu respectarea strică a normelor sanitare în vigoare.

Menţionăm că se vor oficia şi cununiile civile programate în această perioadă, dar într-un cadru mult mai restrâns (cel mult şase persoane).

Starea Civilă din cadrul Primăriei Sectorului 5 are o intrare separată de restul clădirii. Angajaţii care nu sunt confirmaţi cu noul coronavirus şi care lucrau cu publicul vor veni la serviciu', se arată în comunicatul transmis.

Secretarul general al Primăriei, dar şi alţi directori au fost confirmaţi cu noul coronavirus

"Conform sursei citate, toate spaţiile din clădirea Primăriei urmează să fie dezinfectate de o firmă specializată.

Personalul care a intrat în contact direct cu angajaţii infectaţi a fost testat şi va rămâne acasă până la primirea rezultatului. Dacă acesta va fi negativ, angajaţii vor reveni la locul de muncă. Şedinţa de consiliu din data de 26 noiembrie se va amâna pentru data de 2 decembrie, a mai precizat autoritatea locală", se mai arată în comunicat.

Şi primăria sectorului 4 din Capitală își suspendă activitatea până pe 2 decembrie

„Ca urmare a apariției unor cazuri de infecție cu noul coronavirus în rândul angajaților autorității locale, primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a dispus astăzi, 24.11.2020, suspendarea activității de lucru cu publicul, precum și a activității neesențiale, în perioda 25 noiembrie – 02 decembrie 2020”, se arată într-un comunicat al instituției.

Săptămâna viitoare, angajații serviciilor a căror activitate poate fi executată în regim de muncă la distanță, vor lucra de la domiciliu. De asemenea, reprezentanții primăriei susțin că vor fi luate toate măsurile sanitare care se impun.

Activitățile ce nu pot fi executate în regim de muncă la distanță, urmează a fi reprogramate.

 

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole