Programul și designul sunt dezvoltate în România de o echipă IT. Piesele, care provin majoritar din străinătate, au fost asamblate la noi.
„Este o mașină electrică gândită, concepută și dezvoltată la Cluj-Napoca și în aproape toate centrele unde AROBS își desfășoară activitatea. Proiectul a fost dezvoltat în parteneriat cu Universitatea Tehnică Cluj-Napoca UTCN, dar și cu firme și persoane fizice care sunt pasionate de construirea și testarea limitelor tehnologice într-un domeniu atât de frumos, dar și concurențial”, a declarat Voicu Oprean, investitor principal Newcar4future, fondator și CEO al AROBS.
[GAL layout="2"]Mașina are caroserie de carbon și este pusă în mişcare de două motoare amplasate individual în roţile din spate. Viteza maximă pe care o poate atinge această mașină este de 140 de kilometri la oră, iar autonomia celor doi acumulatori este de 350 de kilometri. O încărcare nu durează mai mult de două ore.
Deşi nu are încă un nume, iar preţul nu a fost stabilit, investitorii se pregătesc să lanseze o mini producţie de serie.
Investiția în crearea prototipului s-a ridicat la aproximativ 500.000 euro, iar pentru începerea producției startup-ul va încerca să atragă o finanțare de două milioane de euro.