Tarifele vor fi valabile până la data de 15 iulie, atunci când intră în vigoare biletul metropolitan.
CFR Infrastructură a finalizat lucrările la noul pod peste Argeș de la Grădiștea și a refăcut linia între Vidra și Comana pe o lungime de 12 kilometri, iar de la 1 iunie CFR Călători va relua circulația pe linia directă (fără ocol prin Videle) cu 7 perechi de trenuri Regio, automotoare (Diesel), linia fiind simplă și neelectrificată.
"Până la introducerea biletelor metropolitane (15 iulie), costurile biletelor vor fi:
- București Progresu – Comana 6 lei
- București Progresu – Giurgiu 12 lei
Pe ruta București Nord-București Progresu - Giurgiu și retur, vor circula 7 perechi de trenuri, prin introducerea:
- Regio Metropolitan între București Nord – București Progresu
- Regio între București Progresu – Giurgiu", a scris Irinel Scrioșteanu, pe pagina de Facebook.
După succesul primului serviciu de tren metropolitan, linia Gara de Nord-Otopeni, Ministerul Transporturilor extinde conceptul și la Oradea (Bihor), Timișoara, Reșița (Timiș, Caraș Severin), Brașov, Iași și Piatra Neamț.