George Măndilă, președinte O.M.D Mamaia-Constanța a susținut că Mamaia își schimbă identitatea, intrând într-o etapă nouă.
Totodată, acesta a mai precizat că Mamaia cunoaște o creștere a turismului în 2024 și începe să se dezvolte din nou, cu extinderea plajelor și o planificare urbană pe termen lung.
"Evident a fost un proces lung, un concurs național cu aproximativ 700 de propuneri. La final am avut un câștigător pe care l-am anunțat public.
Mamaia începe în 2024 și intră într-o nouă etapă. Noi credem că, intrând cu o imagine fresh și proaspătă, am avut de ales dintre un logo conservator și una avangardistă, tinerească și anume o stare, starea de distracție. Consider că suntem într-o nouă etapă de dezvoltare a stațiunii Mamaia.
După perioada de după revoluție am intrat în stagnare, dar acum totul se schimbă. Mă ajută aici și cifrele oficiale, care ne arată o creștere a turismului în Mamaia.
Stațiunea are o nouă prezentare, un nou început și o nouă viață. Dacă mă gândesc de ce anume, stațiunea este în plină dezvoltare, atât din punct de vedere urbanistic, cât și creștere a spațialității.
Plajele au fost mărite. Avem 200 de hectare care au intrat în proprietatea stațiunii Mamaia. Aici apare un instrument juridic de planificare urbană care arată ce se va întâmpla în următorii 20 de ani în Mamaia.
Planul este în lucru, dar datorită acestui plan va apărea ce este permis și interzis pe plaje. Oamenii vin la Mamaia pentru apă, soare și nisip. Totodată mai avem un instrument juridic de planificare și acesta este al municipalității.
Aceste două elemente vor conduce la nivelul investițiilor în Mamaia, dar de asta se ocupă privații și se ocupă bine. Rolul meu este de a face cunoscută stațiunea Mamaia în țară și în străinătate prin prezența la marile târguri de turism.
Diferențele de preț la pachetele de vânzare pentru străini, în comparație cu cele pentru români sunt nesemnificative", a spus președintele O.M.D Mamaia-Constanța, George Măndilă.