Un conducător auto din Tulcea care a mers cu maşina la Registrul Auto Român (RAR), ca să ceară omologarea elementului de caroserie, iar el avea improvizat un eleron pe autoturism.
Eleronul de pe maşină era făcut din burghiu pentru metal, cornier metalic și colțare pentru polițe din magazinele de bricolaj, improvizații şi câteva șuruburi cu piuliță, după cum precizează inspectorii RAR.
"Dacă-l vinde sunt interesat, îl prind de perete și pun ghivece pe el" sau "A venit cu aşa ceva la ITP?... Aurel Vlaicu ar fi invidios!", sunt câteva dintre comentarii.
"Ferească Dumnezeu, dar Batman ar fi foarte invidios", spun alţii.
Un alt comentator este de părere că "omul a vrut să vă troleze". Sau "Păi dacă nu i-a spus nimeni că nu la RAR, ci la OSIM trebuie să se prezinte... . Ai greşit adresa "băiatul meu".
"Așa ceva vezi doar în jocuri ...dar să aplici și în realitate ...fără cuvinte", mai spun şoferii care au văzut maşina.
Inginerii RAR Tulcea au rămas fără cuvinte când au văzut elementul improvizat din cornier și colțare de pe maşina unui şofer
Un şofer cu imaginaţie a reuşit să-i surprindă şi pe inspectorii RAR, care au decis să publice fotografiile cu maşina ce avea elemente improvizate.
"Ştim că deja vă zboară gândul la weekend și, pentru că vorbim despre zbor, vă prezentăm acest autovehicul care a venit la RAR Tulcea pentru omologarea elementului de caroserie.
Materiale necesare pentru confecționare: burghiu pentru metal, cornier metalic și colțare pentru polițe din magazinele de bricolaj, improvizații, câteva șuruburi cu piuliță și multă inconștiență.
Totuși, dincolo de aspectul mașinii, vă rugăm să conștientizați că astfel de elemente de caroserie confecționate artizanal pot fi un pericol pentru siguranța traficului și a pietonilor, dar nici nu pot îmbunătăți performanțele vehiculului.
Despre sancțiunile pe care le riscați nici nu mai vorbim...
Un astfel de element nu îndeplinește, din punct de vedere tehnic, normele pentru certificarea produselor și nici nu a fost supus verificărilor necesare pentru omologarea de tip a produsului, iar colegii noștri au decis că această improvizație nu întrunește condițiile care stau la baza omologării", este mesajul transmis, vineri, de Registrul Auto Român (RAR), pe pagina de Facebook.