Mai exact, edilii judetului au inteles gresit suma pe care ar trebui sa o cheltuiasca, scrie ziare.com.
"Noi am crezut ca un tramvai costa un milion de lei, nu de euro cat am aflat ca este in realitate", a declarat vicepresedintele CJ Prahova, Radu Ionescu, asa ca proiectul ar putea fi abandonat, informeaza Observatorul Prahovean.
Vicepresedintele CJ Prahova a mai explicat ca "ar fi si ciudat ca in Ploiesti sa circule un singur tramvai modern, in timp ce restul sa fie vechi de zeci de ani".
Ploiestenii aflasera vestea buna saptamana trecuta si erau convinsi ca vor vedea circuland pe strazile orasului noul model de tramvai Imperio, produs de Astra Vagoane Arad, scrie Observatorul Prahovean.
Noul model, produs in colaborare cu firma Siemens, este dotat cu sistem automat de climatizare, are un design modern si cel mai mic consum energetic din lume pentru tramvaiele din clasa sa, respectiv de 0,63 de KW/ kilometru.
Pentru noua garnitura de tramvai, care are o capacitate totala de 216 calatori, dintre care 44 de locuri pe scaune, administratia prahoveana ar fi trebuit sa scoata din buzunare 1,5 milioane de euro.