O femeie din Bucureşti a cumpărat, vineri, de la un hipermarket Auchan din Capitală, un peşte plin de viermi de la raionul ”peşte proaspăt”. A vrut să facă plângere la ANPC, însă nu i-a răspuns nimeni, pentru că acolo nu se lucrează în weekend.
Astfel, femeia a depus plângere doar la reprezentanţii magazinului, care dau asigurări că femeia îşi va primi banii înapoi, informează Digi24.ro.
„Persoana responsabilă de permanenţa magazinului a investigat imediat situaţia, în conformitate cu procedurile interne şi cele prevăzute de legislaţie. Ne exprimăm regretul faţă de această situaţie şi invităm clientul la magazin pentru a-şi recupera banii, cu precizarea că în urma investigaţiei realizate a rezultat că produsul este conform. Menţionăm că întreaga cantitate de peşte este recepţionată cu documente care atestă calitatea produselor.”, au spus reprezentanţii Auchan, pentru Digi24.