Lucrările la Pasajul Doamna Ghica au durat cinci ani, întâmpinând numeroase blocaje.
Pasajul este prevăzut cu patru benzi dispuse pe două sensuri de mers, iar lungimea pasajului este de 216 metri.
Soluția proiectată a luat în calcul și posibilitatea amenajării unei linii de transport în comun electrificată de tip tramvai.
Valoarea lucrărilor de proiectare și execuție se ridică la 110.034.377,95 lei fară TVA.
Lungimea pasajului este de 216 metri, viteza de proiectare de 50 km/h, iar rampele de acces au lungimi de câte 96 de metri.
Astfel, sunt asigurate câte două benzi de circulație pe sens de câte 3.50 metri și o bandă de încadrare de un metru. Soluția proiectată a luat în calcul și posibilitatea amenajării unei linii de transport în comun electrificată de tip tramvai.
În aceasta variantă se pot amenaja două linii de tramvai în axul podului separate de carosabil prin borduri prefabricate.
Mai exact, pe acest pasaj se va circula circa un an şi jumătate, apoi se va închide circulaţiei, se va construi linie de tramvai în ambele sensuri. După aproximativ 2-3 ani de lucrări, pasajul Doamna Ghica se va redeschide circulaţiei.
Promis de Gabriela Firea pentru toamna anului 2020, pasajul Doamna Ghica este dat în folosinţă abia în anul 2023.
Pasajul a fost gândit să degreveze traficul din intersecția Străzii Doamna Ghica cu Șoseaua Colentina.