Antena 3 CNN Externe Mapamond „Ora Ananasului”, trendul de agățat din Spania care provoacă haos în magazine. Cum au ajuns oamenii să își caute jumătatea

„Ora Ananasului”, trendul de agățat din Spania care provoacă haos în magazine. Cum au ajuns oamenii să își caute jumătatea

de Mia Lungu    |   

Un trend pornit pe rețelele sociale încurajează persoanele singure să caute parteneri în supermarketuri folosindu-se de „un cod” pe bază de fructe. Isteria a provocat scene haotice și chiar a dus la chemarea poliției, în anumite magazine, pentru a restabili ordinea, transmite BBC.

[GAL layout="3"]

În ultimele zile, mulți spanioli singuri au fost atrași de filialele lanțului de supermarketuri Mercadona între orele 19:00 și 20:00, susținând că pot găsi o iubire la acea oră, în special dacă pun un ananas cu susul în jos în căruciorul de cumpărături.

Fenomenul pare să fi fost determinat în mare parte de actrița și umorista Vivy Lin, care a postat pe TikTok un videoclip în care împinge un cărucior într-un magazin Mercadona și vorbește despre presupusa fereastră. „Ora la care te poți cupla în Mercadona este între 19:00 și 20:00”, a spus ea.

Pe contul său oficial de TikTok, supermarketul a postat un ananas însoțit de mesajul: „Ananasul de pe raftul de la Mercadona care te așteaptă pentru a obține o întâlnire”.

Se pare că manevra cu ananasul se realizează împingând căruciorul în raionul de vinuri al magazinului și sperând că o persoană pe care o găsiți atractivă răspunde pozitiv.

Oamenii au compus și un cântec despre căutarea iubirii printre rafturile magazinelor

Pe măsură ce povestea a devenit virală, a condus la unele imagini neobișnuite și uneori dezordonate. În Madrid au fost raportate grupuri de adolescenți care împingeau cărucioare prin magazine seara, fără să cumpere produse.

Un bărbat a fost îmbrăcat ca un ananas uriaș de către prietenii săi în interiorul unui magazin, ca parte a sărbătoririi petrecerii burlacilor.

@ceciarmy #mercadona ♬ sonido original - Ceciarmy

În Bilbao, poliția a fost chemată la o filială a Mercadona în intervalul orar 19:00-20:00 din cauza unor scene turbulente în interior, deși nu a fost necesar să intervină.

Un cântec, care circulă online, a impulsionat și mai mult succesul acestei tendințe, cu versurile „În raionul de vinuri / Inima mea se grăbește / Caut pe cineva special / De care sufletul meu are nevoie”.

Cu toate acestea, au existat rapoarte conform cărora mania ananasului nu este populară în rândul multor angajați Mercadona, care sunt nevoiți să curețe bunurile neachiziționate.

O înregistrare video a arătat un muncitor care împingea cutiile cu fructe de pe rafturi spre o magazie în timp ce se apropia ora 19:00.

Compania afirmă că această tendință „nu a fost lansată de noi, ci a apărut spontan”.

TOP articole
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile