Antena 3 CNN Actualitate Oana Roman a primit o factură uriașă la energia electrică: ”Fură ca în codru. Niște nemernici”

Oana Roman a primit o factură uriașă la energia electrică: ”Fură ca în codru. Niște nemernici”

Redacția Antena 3 CNN
1 minut de citit Publicat la 12:21 16 Sep 2022 Modificat la 10:05 17 Sep 2022

Vedeta este extrem de supărată pentru modul în care i se calculează facturile. 

”Își bat joc. Eu trimit index lunar. Nu calculează la timp. Emit factura apoi o anulează și mi dau zero apoi luna următoare pun de 3 ori suma. Fură ca în codru și fac ce vor ei. Niște nemernici.

Mi-au trimis acum 2 luni o factura de o suma apoi au anulat-o, apoi luna asta a venit pe 2 luni, suma de 3 ori și tot așa. E începutul sfârșitului dacă nu se trezește nimeni” declarat Oana Roman pentru EVZ.

Dorian Popa, factură colosală la energia electrică. Peste 8.500 de lei!

Surpriză uriaşă pentru Dorian Popa. Vedeta s-a trezit cu o factură colosală la energia electrică. Peste 8.500 de lei!

Impresionat de cifra uriaşă, Dorian Popa a ţinut să facă anunţul şi pe reţelele de socializare unde a postat fotografia cu suma şi cu o undă de umor, precizând fanilor că a ştiut de ce nu merge în concediu.

"Enel Energie Muntenia a emis pe numele doamnei Oana Roman o factură pentru luna iulie, pe baza indexului citit, care a fost stornată ulterior pentru a include și cele mai noi prevederi legislative care au intrat în vigoare din 14 iulie, în beneficiul clientului. Drept urmare, în luna septembrie, doamna Roman a primit o factură actualizată, pentru lunile iulie și august, a cărei valoare a fost calculată corect. Clienta se încadrează în categoria persoanelor cu un consum mediu de energie de peste 300 kWh lunar în 2021, care sunt facturate conform prevederilor art 5 din OUG 27/2022.

Mai exact, furnizorii aplică lunar o formulă de calcul a costurilor prevăzute în legislație. Întrucât formula de calcul a prețului a fost modificată de către autorități în cursul lunii iulie, a fost necesară o nouă modificare a sistemului de facturare al furnizorilor pentru implementarea celor mai recente prevederi. În plus, au fost derulate și discuții cu autoritățile competente pentru a clarifica modalitatea de aplicare a legislației.

În consecință, clienților în cauză le-au fost emise facturi cumulate după adaptarea sistemelor de facturare. Facturile au fost emise la valoarea corectă, iar pentru consumul lunii august a fost aplicat, conform legislației în vigoare, prețul mai mic, respectiv cel din ofertele contractuale. Furnizorul depune toate eforturile pentru implementarea corectă a cadrului legal, astfel încât clienții să beneficieze de prevederile care li se aplică", se arată într-un răspuns al Enel Energie Muntenia.

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole