Antena 3 CNN Life O cunoscută companie aeriană îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi lase mustaţă

O cunoscută companie aeriană îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi lase mustaţă

Alexandra Dima
<1 minut de citit Publicat la 14:54 16 Noi 2021 Modificat la 14:54 16 Noi 2021

Wizz Air s-a alăturat din nou iniţiativei Movember şi îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi crească mustaţă pe parcursul lunii noiembrie. Scopul acestei mişcări este să promoveze un stil de viaţă sănătos şi să sporească atenţia asupra importanţei sănătăţii fizice şi mintale a bărbaţilor.  

Movember este cea mai importantă organizaţie globală care se angajează să schimbe percepţia asupra sănătăţii bărbaţilor. Cuvântul Movember provine de la cuvântul „mustaţă” (engl. moustache), „mo”, şi „noiembrie” şi din 2019 este un eveniment anual, ce presupune să-ţi creşti mustaţa pe parcursul lunii noiembrie.

Wizz Air invită toţi pasagerii să devină parte din provocarea WIZZ Mo, făcând selfie-uri cu echipajul de cabină sau de zbor cu mustaţă şi postându-le pe platformele sociale, folosind hashtag-urile #Movember2021 şi #WIZZMovember. Asiguraţi-vă că ţineţi pasul cu cele mai reuşite mustăţi WIZZ de pe toate platformele sociale, căutând cele două hashtag-uri şi arătându-le puţină afecţiune tuturor celor care ni se alătură în această iniţiativă specială.  

 

Citește mai multe din Life
» Citește mai multe din Life
TOP articole