Antena 3 s-a situat pe primul loc in clasamentul televiziunilor informative, luni, 11 iulie, in ziua in care a lansat noua sa grila de programe, sub sloganul “Prime-time la orice ora”. Conform Kantar media, Antena 3 a fost lider de audienta intreaga zi, atat pe targetul 18+ urban, cat si pe cel comercial, 18-49 urban, cu medii de 8%, respectiv 2.9% market share.
Postul nostru de stiri si-a pastrat pozitia intai si in prime time, unde a obtinut cifre chiar mai mari decat in timpul zilei, inregistrand medii de 8.5% cota de piata pe 18+ urban si 2.7% pe targetul comercial.
Cele mai urmarite programe ale zilei au fost Sinteza Zilei cu Mihai Gadea si In gura presei cu Mircea Badea, atat pe targetul 18+ urban, cat si pe cel comercial. Astfel, Sinteza Zilei a obtinut 9.7% market share pe targetul18+urban si 3% cota de piata pe targetul 18-49, in timp ce one-man-showul lui Mircea Badea a inregistrat medii de 9.2%, respectiv 4.4% cota de piata.
La nivelul intregii zilei, peste 2.100.000 de telespectatori unici au urmarit cel putin un minut noile programe Antena 3.
Copyright: Armadata SRL.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.