Facturile la energie electrică de la Hidroelectrica au avut întârzieri de 9-10 luni din cauza introducerii unui nou sistem informatic, dar românii au început deja să primească notele de plată de anul trecut.
Clienţii companiei vor putea să plătească facturile Hidroelectrica în rate, dacă suma este prea mare, făcând o cerere-tip, cu ajutorul formularului de mai jos.
FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS
Reprezentanţii companiei de stat asigură că, în circa două luni, românii care au abonament la Hidroelectrica îşi vor primi facturile restante.
"Anul trecut, politica companiei Hidrelectrica a fost de a extinde serviciile pe segmentul de consumatori casnici, ceea ce a generat, bineînţeles, un aflux foarte mare de clienţi.
Paralel cu acest aflux de clienţi, dezvoltarea informatică ne-a pus un pic probleme, în sensul că trebuia schimbat tot sistemul. De acum doi ani am început această dezvoltare.
Fiind companie de stat, toate procedurile trebuiau urmate, licitaţie şi aşa mai departe, iar implementarea etapelor acestui sistem informatic a durat mai mult decât ne-am aşteptat.
După previziunile noastre, cam în două luni, de acum, vom ajunge la zi.
S-a reuşit recuperarea primei jumătăţi din anul trecut, dar ritmul este extrem de accelerat, ceea ce ne va uşura foarte mult munca de acum încolo", a declarat Borbely Karoly, membru al consiliului de supraveghere al Hidroelectrica, potrivit radioiasi.ro.
Totodată, conducerea Hidroelectrica a anunţat că, în perioada următoare, va scoate la concurs 219 posturi, pentru a-şi consolida structura de personal.
Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.
Vezi şi: Ponturi pentru transmiterea indexului Hidroelectrica
Preşedinte Hidroelectrica, mesaj pentru clienţi. Când vin facturile şi cum trebuie plătite
Un şef din Hidroelectrica a explicat recent, la Antena 3 CNN, cum vor veni facturile din urmă ale românilor, având în vedere că s-a vorbit în ultima vreme despre un teanc de 9-10 facturi.
Bogdan Badea, preşedinte al Directoratului Hidroelectrica, a explicat că facturile la electricitate care au întârziat în ultimele luni nu vor veni cu teancul, aşa cum s-a speculat, ci pe rând.
Concret, facturile Hidroelectrica au început deja să ajungă al clienţi şi vor veni la interval cam de o săptămână sau o săptămână și jumătate.
În plus, plata se poate face eşalonat, la cerere.
"Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie şi am luat decizia ca totuși facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj.
Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor.
Există această posibilitate. Este afișată și pe site-ul Hidroelectrica, inclusiv formularele sunt acolo.
Pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri, facturile vor veni cu o anumită periodicitate în fiecare lună, nu o să vină mai multe facturi într-un singur mail.
Apoi, va fi un pic mai accelerat procesul de emitere al facturilor, probabil la un interval de o săptămână sau o săptămână şi jumătate, tocmai pentru a încerca să nu aglomerăm foarte mult ghișeele cu cereri de reeșalonare și să venim în sprijinul clienților noștri", a explicat Bogdan Badea, şef Hidroelectrica, la Antena 3 CNN.
"Acesta este modalitatea prin care ne-am propus să reluăm procesul de facturare odată cu trecerea la noua soluție informatică, tocmai în încercarea de a nu aglomera foarte tare clienții și de a nu îi pune în situația în care să mai facă eforturi suplimentare prin încheierea unor formulare de reeșalonare și solicitarea către noi", a completat Bogdan Badea.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor.