La 30 de ani a avut însă o revelație și a pus piciorul în prag. Și-a ascultat vocea interioară care o împingea către “un baby business”, așa cum ea l-a denumit, care să îi aparțină și să îi reprezinte personalitatea.
La baza afacerii a stat însă moștenirea lăsată de străbunica ei, o tătăroaică refugiată la noi în țară, în urmă cu 80 de ani, din Ucraina, care cosea kaftane. Ina le-a readus la viață, într-o interpretare contemporană, și le-a lăsat să își creeze propria personalitate. De fapt, spune ea, piesele ei vestimentare sunt cameleonice, preluând amprente din personalitatea femeilor care le poartă, de la putere, curaj, feminitate, delicatețe sau unicitate, până la sentimentul de libertate.
A investit undeva la 5.000 de euro, din economiile personale ale ei și ale partenerului și după un an și jumătate are o cifră de afaceri de 20.000 de euro. Însă, pentru proaspăta antreprenoare, afacerea este mult mai mult decât cifre.
Totul se bazează pe emoție și pe energie, și este suficient de generoasă încât să le împartă cu cât mai multe femei. Povestea Inei Solomon și a brandului ei o aflați din interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool.