Reprezentanţii federaţiilor şi asociaţiilor din industria turismului şi ai mediului de afaceri din domeniu, care au participat la şedinţa Consiliului Consultativ al Turismului în care ministrul de resort Mircea Titus Dobre a vorbit de un nou brand de ţară, o ”oaie” în locul actualei ”frunze”, spun că acesta vorbea serios când a propus folosirea legendei Mioriţa pentru promovarea ţării, potrivit News.ro.
Jucătorii din turism nu sunt de acord cu schimbarea brandului de ţară.
„Ministrul a fost întrebat: chiar oaie să fie? Noi nu credem că este cel mai bun lucru, dar nu am insistat pe ideea aceasta. Eu cred că vorbea serios, dar eu am luat-o ca pe o glumă. Nu poţi să susţii aşa ceva. Nu este cazul să te apuci să spui într-o şedinţă de consiliu consultativ că schimbi brandul”, a declarat prim-vicepreşedintele executiv al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Dragoş Răducan.
Ministrul Turismului s-a sucit: "Frunza lui Udrea" nu poate fi schimbată. Este o temă falsă