Antena 3 CNN Life Travel Ministrul Turismului explică ce pot face românii cu zboruri anulate: "Am avut numeroase plângeri"

Ministrul Turismului explică ce pot face românii cu zboruri anulate: "Am avut numeroase plângeri"

Redacția Antena 3 CNN
<1 minut de citit Publicat la 14:57 28 Iul 2023 Modificat la 19:12 31 Iul 2023

"Am avut numeroase plângeri la Protecția Consumatorului. Românii din străinătate au sunat şi la consulate, şi la ambasade. Am vorbit şi cu ministrul afacerilor externe pentru a vedea cum îi putem proteja pe pasagerii români şi cum se aplică regulamentul european asupra lor.", a declarat ministrul Turismului.

"Atunci când ai întârziere sau anulare, compania aeriană trebuie să îţi dea detalii din timp, să îţi plătească o eventuală cazare  şi să te ajute cu transportul. 

Acest lucru nu se întâmplă în cazul unei companii care operează din România. Este vorba despre Wizz Air, care nu are un reprezentant în România şi de aceea nu putem aplica amenzi.

Citeşte şi: Guvernul României, plângeri către Comisia Europeană pentru zborurile anulate de Wizz Air. Sute de români au depus reclamații la ANPC

Există un site european unde pasagerii pot depune plângeri pentru a-şi cere drepturile şi pentru a reclama acest lucru", a mai precizat Radu Oprea la Antena 3 CNN.

Citește mai multe din Travel
» Citește mai multe din Travel
TOP articole