Ea va interpreta personajul unei patroane de supermarket şi le va ajuta pe marionetele Waffles şi Mochi, care vin din Târămul Mâncărurilor Congelate, să devină bucătari.
Michelle Obama a descris emisiunea, intitulată ''Waffles + Mochi", care va avea premiera luna viitoare, drept un ''spectacol hilar, înduioşător şi pur şi simplu magic''.
„Cu ajutorul unor fețe noi și prietenoase, precum proprietarul supermarketului, doamna Obama, și un coș de cumpărături magic zburător ca ghid, Waffles și Mochi au început misiunile globale de alegere a ingredientelor, călătorind în bucătării, restaurante, ferme și case din întreaga lume, gătind rețete cu ingrediente de zi cu zi, alături de bucătari renumiți, bucătari amatori, copii și vedete ", au declarat reprezentanții Netflix, potrivit CNN.
Tema spectacolului se aliniază îndeaproape cu mesajul „Să ne mișcăm!”, campania de sănătate publică, condusă de Obama, care a avut ca scop reducerea obezității la copii.
Fiind una dintre platformele sale reprezentative, ea a încercat să conducă inițiative care au ajutat familiile să aibă acces la alimente sănătoase și accesibile și să își sporească activitățile fizice.
„Waffles + Mochi” este doar una dintre numeroasele proiecte media ale fostei Prime Doamne. Documentarul ei „Becoming” este deja pe Netflix, iar în 2020 a lansat un podcast pe Spotify. Barack și Michelle Obama's Higher Ground Productions au un acord de producție de mai mulți ani cu platforma de streaming Netflix.