S-au înregistrat 15 abţineri şi 9 voturi pentru. Proiectul prevedea aprobarea Regulamentului privind ridicarea, transportul, depozitarea şi restituirea vehiculelor staţionate neregulamentar.
Restituirea vehiculului urma să se facă numai proprietarului/deţinătorului/utilizatorului legal al acestuia după achitarea tarifelor de ridicare, transport şi depozitare, în baza certificatului de înmatriculare/înregistrare în original sau a oricărui act din care să rezulte dreptul de proprietate sau folosinţă asupra vehiculului/remorcii/rulotei şi a unui act de identitate al solicitantului.
Tarifele de ridicare ar fi fost de 200 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de până la 5 tone, inclusiv şi 270 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de peste 5 tone.
Tarifele de transport se ridicau la 150 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de până la 5 tone, inclusiv şi 200 de lei pentru vehicule cu masa maxim autorizată de peste 5 tone.
Tariful de depozitare ar fi fost de 75 de lei în primele 24 de ore şi 25 de lei/pe zi după intervalul de 24 de ore.
„Noi, consilierii PNL Sector 1, ne vom abţine de la votarea acestui proiect”
Autovehiculele urmau să fie ridicate de Administraţia Domeniului Public (ADP) Sector 1 sau un operator contractat, în situaţia în care ADP Sector 1 nu va deţine capacitatea necesară de personal şi utilaje pentru realizarea acestei activităţi în regim propriu.
Consilierul local PNL Adrian Oianu a spus, înainte de a se trece la vot, că este „un proiect lipsit de consistenţă şi grijă faţă de cetăţean”.
„Noi, consilierii PNL Sector 1, ne vom abţine de la votarea acestui proiect”, a afirmat Adrian Oianu, motivând că mai întâi trebuie oferite soluţii pentru parcarea autovehiculelor.
Primarul Clotilde Armand a menţionat că proiectul viza autovehiculele parcate pe trecerile de pietoni şi a adăugat că va veni cu iniţiative referitoare la parcaje.