Mașina a fost parcată pe marginea drumului din 1964 şi nu a fost mutată niciodată de acolo. În rezervor mai are cei 4 litri de curtoazie plasaţi de reprezentanţă în momentul livrării, când benzina costa 50 de lire pe litru.
Anvelopele sunt plastifiate și ovale, dar cu bandă de rulare originală. Kilometrajul este 20 de km, cei realizaţi de șoferul de testare Lancia la ieșirea din linia de asamblare.
”Ea este adevăratul monument istoric din Conegliano, moștenirea noastră UNESCO, moștenirea bunicilor noștri pe care toți copiii din Conegliano ar trebui să o învețe la școală, continuă D’Amico. În afară de Cima da Conegliano și Madonna and Child, fie ca ea să rămână unde este. Avem o lucrare că Moma din New York ar face hârtii false pentru a o avea.
Tocmai din acest motiv se organizează o strângere de fonduri care va fi folosită pentru a finanța o restaurare completă a Fulviei. "Mașina, de fapt, nu este „abandonată” în ciuda faptului că a ocupat permanent un loc public de zeci și zeci de ani, atât de mult încât proprietarii plătesc regulat taxă de drum și asigurări.
Într-adevăr, este o mașină cu valoare intrinsecă și care ar putea valora foarte mult în domeniul colecționarului, motiv pentru care D'Amico a deschis o strângere de fonduri pentru viitoarea sa restaurare.