Conferinţa anuală a companiei, Connect, care are loc săptămâna viitoare, la 28 octombrie, ar fi momentul în care CEO-ul Facebook l-ar fi ales pentru a vorbi despre noua denumire rețelei de socializare, au declarat surse citate de The Verge. Totuși, noul nume ar putea fi dezvăluit înainte de data respectivă.
Rebrandingul reflectă ambițiile mari ale companiei, care dăpășesc nivelul actual al rețelelor de socializare și se focusează pe construirea metaversului. Acesta ar fi și motivul principal al schimbării.
Totodată, gigantul tehnologic vrea să fie recunoscut mai mult decât ca o rețea de socializare, poziționându-se ca o companie-mamă, care este tutore pentru grupuri precum Instagram, WhatsApp, Oculus și multe altele. Purtătorul de cuvând al Facebook a refuzat să comenteze această poveste.
De asemenea, veștile apar într-un moment dificil pentru platforma de socializare. Acesta se confruntă cu tot mai multe presiuni ale autorităților de reglementare privind practicile sale de moderare a conținutului, la nivel mondial.
Facebook nu este prima companie de tehnologie cunoscută care și-a schimbat numele pe măsură ce ambițiile sale s-au extins. În 2015, Google s-a reorganizat în întregime sub un holding numit Alphabet, în parte pentru a semnala că nu mai este doar un motor de căutare, ci o societate extinsă, care cuprinde companii ce produc mașini fără șofer sau tehnologii în domeniul de sănătății.