Telespectatorii Decisiv au semnalat o situație atipică, și anume că au primit cardul prin poștă, însă numele beneficiarului trecut pe card este cu totul altul decât ar fi trebuit.
”Este posibil să apară astfel de erori în tipărirea cardurilor de energie. În general, pe cardul de energie, trebuie să apară beneficiarii care sunt prevăzuți în listele de beneficiari emise de Ministerul Muncii. Dacă apar astfel de situații, este foarte important să fie sunat Call Center-ul, 031 9966, pentru a semnala astfel de situații, a anula cardurile care au fost deja emise și a se emite cardul în conformitate cu lista de beneficiari”, a explicat ministrul Marcel Boloș la Antena 3 CNN.
”În mod normal pe cardul de energie trebuie să apară titularul sau titularii. Pot fi unul sau mai mulți titulari pe cardul de energie. Este foarte important să se rețină că emitem un singur card pe locul de consum. Pot fi mai mulți beneficiari la locul de consum. Dacă este așa, atunci pe card apar toți titularii, respectiv beneficiarii pe care îi avem pe lista de beneficiari. Și în situația aceasta este important să fie semnalate astfel de cazuri la call center pentru reemiterea cardurilor”, a mai spus Marcel Boloș.