Doi tineri americani cu origini asiatice au avut o idee genială, care a fost răsplătită pe măsură, cu o sumă pe cinste.
Cei doi mâncau într-o zi la un McDonalds din drumul lor spre școală. Într-o zi, ei au realizat că pe pereții restaurantului erau postere cu clienți de toate rasele, numai asiatici nu.
N-au făcut nicio plângere pentru această omisiune, ci ceva mult mai tare. Au făcut un poster chiar cu ei doi consumând produsele restaurantului respectiv, copiind modelul celorlalte postere din magazin.
Jehv Marvilla și Christian Toledo au ochit un perete gol din restaurant și, pe 13 iulie, s-au dus să-l agațe la locul dorit. Jehv și-a făcut un ecuson fals, cu numele Jeff Bergara și cu funcția de „coordonator regional” și a intrat în magazin cu posterul asupra lui.
N-a vorbit mult cu șeful acelui restaurant, s-a pus pe treabă, a bătut posterul în cuie și a plecat. Nimeni n-a realizat că acolo a fost amplasat un fals.
Cei doi mâncau într-o zi la un McDonalds din drumul lor spre școală. Într-o zi, ei au realizat că pe pereții restaurantului erau postere cu clienți de toate rasele, numai asiatici nu.
N-au făcut nicio plângere pentru această omisiune, ci ceva mult mai tare. Au făcut un poster chiar cu ei doi consumând produsele restaurantului respectiv, copiind modelul celorlalte postere din magazin.
După aproape două luni, cei doi au postat pe rețelele sociale o poză cu ei în fața posterului fals și mesajul în care explicau gluma: „Am constatat că era un perete gol, așa că am decis să fac acest poster cu mine și cu prietenul meu. Sunt 51 de zile de când atârnă acolo”.
Postarea sa s-a viralizat imediat. A strâns peste 1 milion de like-uri, a fost redistribuită de peste 250.000 de ori. Farseorii au fost chemați chiar și la o emisiune de succes.
În emisiunea respectivă, cei doi au avut parte de o surpriză uriașă, au primit câte un CEC de 25.000 de dolari pentru „publicitatea” pe care au făcut-o restaurantului în cauză.