Antena 3 CNN Economic Companii Magazinul online de cafea, un loc pe care trebuie sa il descoperi neaparat !

Magazinul online de cafea, un loc pe care trebuie sa il descoperi neaparat !

2 minute de citit Publicat la 14:05 31 Aug 2018 Modificat la 14:05 31 Aug 2018

magazin online cafea unde să găsească o oferta care sa le satisfacă pretențiile rafinate .

Exista, evident, și comerțul tradițional, insa nu întotdeauna oferta magazinelor este atâta de bogată incat sa ofere aliemnte exclusiviste pe care anumite persoane le caută. Unii sunt in cautarea unor produse pe care nu le gasesc decat in magazinele din afara granitelor tarii, astfel ca ar da oricat sa poata cumpara ceea ce le place chiar din Romania.

Strategia unor antreprenori ar trebui sa tina cont si de dorinta unor astfel de oameni, fiind indicat sa se execute studii de piata solide inainte de a deschide un magazin online. Studile de piata sunt extrem de utile, ele aratand ce produs lipseste de pe piata, care sunt nevoile consumatorilor, ce si-ar dori acestia sa se schimbe in modul de lucru al comerciantilor, etc.

Când vorbim de cafea, putem deduce simplu că iubitorii acestui produs caută întotdeauna să savureze un produs de calitate care sa le alinte simțurile. Sortimentul de cafea este unul destul de ofertant in magazinele clasice, insa pot exista persoane care sa își dorească produse exclusiviste pe care nu reușesc să le găsească oriunde. Intr-o piata deja aglomerata de multe magazine online, astfel de potentiali clienti ar trebui sa reprezinte o prioritate pentru orice om de afaceri.

Tocmai de aceea, un magazin care vinde online cafea își poate adapta oferta in funcție de nevoile consumatorilor, pozitionanandu-se strategic pe o nișă unde sa aibă clienți fideli și constant. E important de stiut de către orice antreprenor că a deschide un magazin online este simplu, mai greu fiind însă să găsești clienți disponibili sa își cheltuie banii pe produsele tale. Cu o strategie corecta , lucrurile pot evolua pozitiv, iar afacerea poate deveni una de succes.

In cazul unui magazin online de cafea, oferta ar trebui sa se diferențieze de cea existența pe piata, produsele putând fi de altă natură decât cele pe care le găsim în magazin. Poate că aici se afla secretul reușitei, in poziționarea pe un anumit segment, puțin exploatat de concurenta. Poate fi greu să reușești să vinzi în condițiile în care oferta este destul de asemănătoare cu cea a concurenței. Desigur, poti duce bătălia pe pret, livrand produsele la un preț mai mic decât cel practicat de firmele concurente.

Concurenta pe preț, insa, este dăunătoare afacerilor, tinzând să aducă profituri foarte mici sau deloc. Astfel, cea mai buna strategie de vânzări este sa te axezi pe produse puțin cunoscute în piața, încercând să atragi clienți dornici sa încerce produse inedite. Poate că unii dintre ei exact asta căutau, in timp ce alții descoperă, întâmplător, produsele pe care tu le vinzi.

Cu siguranță, vor rămâne clienți constanti ai magazinului tau online și nu vor căuta în altă parte produsul pe care deja tu îl vinzi. Pot apărea, ulterior, pe piata multe firme care să îți imite strategia, insa, ținând cont de faptul că tu ai fost primul pe piata, vei avea avantajul celui dintâi venit în piata si vei beneficia de suportul clientele fidele.

Devine clar ca strategia de pozitionare conteaza foarte multe iar un magazin online de cafea se poate descurca bine, daca va fi pus acolo unde clientii asteapta ceva nou.

Citește mai multe din Companii
» Citește mai multe din Companii
TOP articole