Antena 3 CNN Economic Liviu Ionescu brodează cu succes de două decenii, iar Ferrari şi Dior îi sunt clienţi

Liviu Ionescu brodează cu succes de două decenii, iar Ferrari şi Dior îi sunt clienţi

Bianca Voinea
<1 minut de citit Publicat la 10:00 27 Mar 2021 Modificat la 10:00 27 Mar 2021

După 20 de ani deține în portofoliu branduri dintre cele mai importante la nivel mondial, precum Ferrari sau Dior, și are o cifră de afaceri de 300.000 de euro.

Are acum o echipă de 25 de angajați și 2.500 de echipamente de lucru, cu care realizează lunar 10.000 de imprimerii și 1.600 de broderii e zi.

Povestește însă că a avut nenumărate provocări, de la angajați neserioși sau clienți care nu i-au mai plătit lucrările, până la munca la negru și concurența neloială din industria ușoară.

S-a încăpățânat să le depășească și, mai mult decât atât, s-a încăpățânat să își transforme afacerea într-un brand.

Aflați, din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool, cum a reușit să ajungă în top, dar și ce sfaturi are Liviu Ionescu pentru tinerii care își doresc să înceapă un astfel de business.

Citește mai multe din Economic
» Citește mai multe din Economic
TOP articole