Antena 3 CNN Economic Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Care este profilul consumatorului care apelează la CSALB

Jurnalul de economie, cu Daniel Apostol. Care este profilul consumatorului care apelează la CSALB

<1 minut de citit Publicat la 10:16 13 Mai 2019 Modificat la 10:16 13 Mai 2019

De câteva editii vă prezentăn oportunitatea pe care o are consumatorul român de servicii bancare de a rezolva amiabil eventualele conflicte apărute în relaţia sa cu banca de la care a împrumutat bani.

Am văzut care sunt mijloacele de soluţionare, avantajele şi beneficiile apelării la Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor din domeniul bancar.

Astăzi aflăm care este profilul consumatorului tipic: bărbat, cu vârsta între 31-40 de ani, din Bucureşti, care depune online, la CSALB, o cerere pentru un credit de nevoi personale in lei şi solicită băncii sale găsirea unei soluţii la problemele ridicate sau diminuarea comisioanelor.

Citește mai multe din Economic
» Citește mai multe din Economic
TOP articole