”Circulația feroviară între stațiile Bărăganu - Feteşti de pe magistrala 800 a fost redeschisă pe un singur fir.
Trenurile CFR Călători de pe relaţia Bucureşti - Constanţa şi retur şi-au reluat circulaţia pe ruta iniţială, începând cu ora 04.30, ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare pe Magistrala 800.
Astăzi, 22 iulie a.c., sunt posibile întârzieri de aproximativ 15 - 40 de minute pentru trenurile care tranzitează zona ce a fost afectată.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat”, a transmis CFR Călători într-un comunicat de presă.
În zona afectată de trenul deraiat s-a lucrat și în cursul nopții, pentru ca circulația pe cea mai aglomerată rută din această perioadă să poată fi reluată complet, fără întârzieri.
În cursul zilei de astăzi nu se vor mai face trasee pe rute ocolitoare, însă vor exista aceste întârzieri de maximum o oră.
Daună totală la calea ferată ce duce spre Litoral. Circulația trenurilor spre mare, grav afectată după ce un tren s-a descompus în mers
Calea ferată de pe ruta București- Constanța a fost grav deteriorată, după ce un vagon de marfă al unui tren privat, s-a descompus în mers, pierzând o piesă care s-a strecurat pe șine, după care l-a determinat să deraieze.
Mecanicul de locomotivă nu a observat vagonul deraiat și a continuat circulația trenului pe o porțiune de cinci kilometri, distrugând astfel calea ferată pe toată această distanță, conform clubferoviar.ro.
Incidentul s-a produs marți dimineață, în jurul orei 3:00, când o piesă de la vagonul unui tren privat de marfă s-a desprins și a ajuns pe șine producând deraierea vagonului.
Blocaj pe magistrala feroviară București-Constanța, după deraierea unui marfar
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române a anunțat miercuri că un tren de marfă a deraiat pe magistrala 800 Bucureşti – Constanţa, la kilometrul 145+350.
Trenurile care circulă pe ruta Bucureşti – Constanţa şi retur înregistrează deja întârzieri majore. Mii de oameni sunt nevoiţi să aştepte ore întregi până când CFR va găsi soluţii pentru alte rute ocolitoare.
Mai exact, Trenul IR 1929 Constanţa – Bucureşti înregistrează deja 200 de minute de întârziere, iar alte două garnituri care vin de la Constanţa şi Mangalia au 180 de minute întârziere.