Conducătorul auto spune că şi-a cumpărat maşina din Austria, a inspectat-o noaptea şi nu a văzut nimic suspect. Acum el venise la RAR pentru eliberarea CIV.
Numai că inspectorii de la Registrul Auto Român au descoperit la maşină un etrier demontat de pe fuzetă și prins cu "șoricei" de plastic pe puntea spate şi cu pistonul blocat cu o bucată de lemn pentru a nu ieși complet din locașul lui.
În acest fel, eficienţa de frânare a roţii respective este nulă, iar riscul este foarte mare, spun cei de la RAR.
"Imagini cu puternic impact emoţional!
Atragem frecvent atenția asupra importanței verificării amănunțite a autovehiculelor utilizate, înainte de achiziționare, pentru că anul fabricației sau proveniența nu pot garanta starea tehnică!
Să vă explicăm ce vedeți în fotografii: un etrier demontat de pe fuzetă și prins cu "șoricei" de plastic pe puntea spate, cu pistonul blocat cu o bucată de lemn pentru a nu ieși complet din locașul lui și a duce la pierderea lichidului de frână. Eficiența la frânare a roții respective? Zero... Viața conducătorului auto? Pusă serios în pericol...
Și acum, povestea...
La RAR Timiș a fost adus, pentru eliberarea CIV, un Renault Master fabricat în 2015. Noul proprietar l-a cumpărat personal din Austria, iar șocul pe care l-a avut când colegii noștri i-au prezentat ce au descoperit ne face să credem că omul a fost un cumpărător de bună-credință.
Ne-a spus că a ajuns noaptea la întâlnirea cu vânzătorul, a inspectat vizual mașina și a decis să o cumpere. Acest autovehicul a fost respins la RAR Timiș, nu a primit CIV și nu va primi documentul până când nu va fi readus în condiții tehnice optime.
Ne bucurăm că noul proprietar s-a prezentat la RAR înainte de a circula cu autoutilitara încărcată cu marfă și nu vrem să ne gândim la ce s-ar fi putut întâmpla în cazul unei frânări de urgență.
Nu vă puneți viața în pericol!", este mesajul transmis de Registrul Auto Român pe pagina de Facebook.