Şoferul a fost prins în trafic şi pentru că nu avea ITP valabil, poliţiştii i-au reţinut certificatul de înmatriculare. Pentru a-l putea recupera, proprietarul a fost nevoit să meargă la sediul RAR pentru o inspecţie tehnică, însă nu s-a gândit că va fi prins în flagrant de ingineri.
Astfel, în timpul verificării, inginerii au descoperit un buton secret în torpedoul maşinii, iar după ce au stabilit ce făcea acel buton au decis să îi respingă pe loc inspecţia tehnică.
"Posesorul acestui autovehicul a venit la RAR Bacău pentru redobândirea certificatului de înmatriculare, reținut pentru lipsa ITP. Până aici, nimic anormal am putea spune, cu excepția faptului că a circulat fără inspecția tehnică periodică valabilă. Si cu excepția lipsei filtrului de particule (DPF).
Și cu excepția prezenței unui sistem de tipul “exhaust cut-off”, care putea fi activat cu telecomanda din torpedou. Practic, această improvizație face ca evacuarea gazelor și a sunetului să se facă înainte de toba finală.
Lipsa filtrului de particule (DPF), combinată cu schimbarea fluxului normal al evacuării, nu mai asigură încadrarea în norma de poluare specifică acestui autovehicul și reprezintă o modificare neomologată adusă sistemului de evacuare. Pe scurt, motiv de respingere la inspecția tehnică periodică", se arată într-o postare pe pagina de Facebook - Registrul Auto Român Oficial.
Posesorul acestui autovehicul a venit la RAR Bacău pentru redobândirea certificatului de înmatriculare, reținut pentru...
Publicată de Registrul Auto Român Oficial pe Marţi, 30 august 2022