Antena 3 CNN Actualitate Influenceri din România, păcăliți să promoveze un produs care nu există

Influenceri din România, păcăliți să promoveze un produs care nu există

Georgiana Botez
<1 minut de citit Publicat la 15:39 06 Noi 2023 Modificat la 15:39 06 Noi 2023

Un cunoscut vlogger a pus la cale o campanie de promovare fictivă pentru a arăta că personajele urmărite de mii de oameni încasează bani pentru a promova produse despre care, de fapt, nu ştiu nimic.

Astfel, trei influenceri ce se bucură de o audiență considerabilă au acceptat să promoveze, brânza regelui, un produs inexistent, după ce au primit câte o cutie roșie în care se afla un bilețel cu mai multe informații.

Citește și: Ea este Milla Sofia, influencerul-robot care are aproape 100.000 de urmăritori pe TikTok

Respectiv faptul că brânza a fost produsă de Curtea Regală și este un produs aniversar în cinstea Regelui Charles al Marii Britanii.

De pildă Oana Roman s-a filmat în timp ce povestea fanilor ei că acest produs este unul extrem de gustos și că este oarecum onorată că este aleasă tocmai ea de regalitate pentru a le promova brânza.

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole