Antena 3 CNN Economic Biz News Business Industria auto din țara noastră, 31 de miliarde de euro. Aproape toate mașinile fabricate în Europa au ”cel puţin o componentă fabricată în România”

Industria auto din țara noastră, 31 de miliarde de euro. Aproape toate mașinile fabricate în Europa au ”cel puţin o componentă fabricată în România”

Redacția Antena 3 CNN
1 minut de citit Publicat la 16:36 15 Noi 2023 Modificat la 16:36 15 Noi 2023

Acesta a mai precizat că industria auto din România se ridică la zeci de miliarde de euro în fiecare an.

„Dacă industria auto generează în România 31 de miliarde de euro anual şi avem toate activităţile, de la design, la testare, la fabricaţie, la logistică, vedem acum că în această transformare se merge din ce în ce mai mult către electrificare, iar în Franţa deja ştim că în polul principal va fi acolo. Astfel, companiile româneşti care vor să meargă pe această direcţie vor avea cu siguranţă oportunităţi prezente în Franţa legate de industria auto, care vor fi extrem de atractive pentru sectorul auto românesc şi pentru companiile din România. IT-ul este în domeniu, evident, unde România are evoluţii extraordinare, dar nu uitaţi aproape că nu există maşină fabricată în Europa să nu aibă cel puţin o componentă fabricată în România”, a declarat Adrian Sandu, potrivit adevărul.ro.

Secretarul general al ACAROM mai spune că sprijinul primit de România din partea francezilor în dezvoltarea industriei auto se întoarce acum în țara lor.

„Industria auto trece, după cum bine ştiţi, în această perioadă printr-o uriaşă transformare cum nu s-a mai văzut niciodată în istoria sectorului din care eu fac parte. Cu siguranţă, firmele care au venit în România au adus oamenii bine pregătiţi, dar au învăţat români care să lucreze şi în Franţa. Au adus investiţii financiare, iar în acest moment sunt companii româneşti 100% care au început să meargă în Franţa, să dezvolte business-uri. Sprijinul primit de România din partea Franţei pentru dezvoltarea industriei auto începe pas cu pas să se întoarcă şi în Franţa”, a adăugat Adrian Sandu.

Aceste declarații au fost făcute în cadrul unei conferințe de presă ce a marcat lansarea campaniei internaţionale „Marque France/Marca Franţa”.

Inițiativa, ce are drept scop mobilizarea rețelei diplomatice franceze, scoate în evidență atuurile ţării în materie de dinamism industrial şi economic, de potenţial de inovare şi de vitalitate culturală şi artistică.

Iar scopul final al acestei campanii estre ca investitorii şi talentele din întreaga lume să îşi împlinească visele în Franţa şi cu ajutorul Franţei.

Citește mai multe din Business
» Citește mai multe din Business
TOP articole