A trecut un an de când carantina care blindase metropola cu 11 milioane de locuitori, pentru mai mult de trei luni, în mijlocul Anului Nou Lunar Chinezesc, pentru a evita răspândirea virusului, a fost ridicată pe 8 aprilie 2020.
Zile întregi, muncitorii au lucrat să înlăture barierele galbene care izolau cartierele și multe departamente spitalicești COVID fuseseră dezmembrate, dar abia pe 8 aprilie, odată cu reluarea călătoriilor de ieșire, orașul a început recuperarea care l-a adus astăzi la o nouă prosperitate.
Pe autostrăzi, nu mai există camioane care transportă provizii medicale, ci legume și mărfuri proaspete. Aeroportul Wuhan Tianhe a deschis 13 noi rute aeriene interne de la Wuhan la Jining, Weifang, Dunhuang și Jiayuguan, cu un grad de ocupare de 90%. Wuhan a stabilit, de asemenea, cinci „rute aeriene” pentru orașe cheie precum Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen și Chengdu.
Cu câteva zile în urmă, trenul nr. X8202, care transporta peste 600 de tone de produse electronice și materiale anti-epidemice produse în Hubei, a părăsit Wuhan spre Marasevic în Polonia: este cel de-al 40-lea tren China-Europa din 2021.
Importurile și exporturile au crescut cu 8,8%. Rămân măsuri preventive, precum obligația de a purta o mască, măsurarea temperaturii și respectarea distanței, dar spitalele care au apărut de nicăieri sunt o amintire.
Medicii și lucrătorii din sănătate se întorc din când în când și fac fotografii în fața scrierilor de pe pereți și a desenelor pe care le făceau în cele mai întunecate zile ale pandemiei COVID-19.