"Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând din săptămâna 27-31 martie.
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro", au transmis recent reprezentanţii companiei Hidroelectrica, pentru antena3.ro.
Adresă contact e-mail Hidroelectrica pentru verificarea soldului şi facturilor
[GAL layout="2"]Acum, compania anunţă şi crearea unei adrese de e-mail pentru a veni în ajutorul clienţilor care consideră că valoarea facturii nu este cea corectă, facturile sunt mai mari sau consumul nu este cel real.
"Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând cu săptămâna 27-31 martie.
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro", au transmis, marţi, reprezentanții companiei.
Compania Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi.
Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.
FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS
Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Vezi şi: Ponturi pentru transmiterea indexului Hidroelectrica
Preşedinte Hidroelectrica, mesaj pentru clienţi. Când vin facturile şi cum trebuie plătite
Un şef din Hidroelectrica a explicat recent, la Antena 3 CNN, cum vor veni facturile din urmă ale românilor, având în vedere că s-a vorbit în ultima vreme despre un teanc de 9-10 facturi.
Bogdan Badea, preşedinte al Directoratului Hidroelectrica, a explicat că facturile la electricitate care au întârziat în ultimele luni nu vor veni cu teancul, aşa cum s-a speculat, ci pe rând.
Concret, facturile Hidroelectrica au început deja să ajungă al clienţi şi vor veni la interval cam de o săptămână sau o săptămână și jumătate.
În plus, plata se poate face eşalonat, la cerere.
"Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie şi am luat decizia ca totuși facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj.
Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor.
Există această posibilitate. Este afișată și pe site-ul Hidroelectrica, inclusiv formularele sunt acolo.
Vezi şi: Sute de români pierd cardul de energie. Greşeala care îi lasă fără ajutorul pentru plata facturilor
Pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri, facturile vor veni cu o anumită periodicitate în fiecare lună, nu o să vină mai multe facturi într-un singur mail.
Apoi, va fi un pic mai accelerat procesul de emitere al facturilor, probabil la un interval de o săptămână sau o săptămână şi jumătate, tocmai pentru a încerca să nu aglomerăm foarte mult ghișeele cu cereri de reeșalonare și să venim în sprijinul clienților noștri", a explicat Bogdan Badea, şef Hidroelectrica, la Antena 3 CNN.
"Acesta este modalitatea prin care ne-am propus să reluăm procesul de facturare odată cu trecerea la noua soluție informatică, tocmai în încercarea de a nu aglomera foarte tare clienții și de a nu îi pune în situația în care să mai facă eforturi suplimentare prin încheierea unor formulare de reeșalonare și solicitarea către noi", a completat Bogdan Badea.