A fost haos general pe Aeroportul Otopeni, miercuri, acolo unde mai multe curse au întârzieri, iar oamenii, care așteaptă de câteva ore, s-au revoltat și au făcut scandal. Din cauza tensiunilor, angajații Wizz Air s-au retras ca să nu fie agresați de pasageri, potrivit surselor Antena 3 CNN.
Avioanele nu au putut decola pentru că au pierdut intervalul de zbor, din cauza întârzierilor anterioare, aşa că au fost nevoite să aştepte până la două ore ca să ajungă pe pistă.
Antena 3 CNN a prezentat și imagini cu sutele de pasageri, printre care bătrâni și copii, care așteaptă avioanele în picioare, într-o căldură insuportabilă, dat fiind că, spun ei, aerul condițional nu funcționează în aeroport.
Compania Wizz Air dă vina pe vreme pentru întârzierile avioanelor sale. Potrivit surselor Antena 3 CNN, conducerea companiei spune că lucrează acum cu autorităţile europene pentru a găsi soluţii la alocarea sloturilor, având în vedere că mai multe linii aeriene au fost afectate.
Răspunsul reprezentanților companiei aeriene Wizz Air cu privire la situația operațiunilor de pe Aeroportul Otopeni:
Operațiunile de ieri în spațiul aerian european au fost grav afectate ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor de zbor, cauzate de fenomene meteorologice multiple și simultane în întreaga Europă. Aceste fenomene au afectat capacitatea autorităților ATC (Air Traffic Control) și a Eurocontrol de a gestiona volumele de trafic la nivelul întregii industrii, ducând la întârzieri și anulări majore atât ieri, cât și astăzi. Această situație a afectat operațiunile Wizz Air și pe cele ale concurenților noștri din întreaga Europă.
La nivel de industrie, colaborăm cu alte companii aeriene pentru a înainta aceste probleme autorităților relevante, inclusiv Eurocontrol, pentru a ne asigura că sunt puse în aplicare măsuri de atenuare adecvate.
Cu toate acestea, cauza principală a acestor perturbări este activitatea meteorologică anormală, care rămâne intensă în întreaga Europă.
Compania aeriană monitorizează în permanență situația, care este de așteptat să se îmbunătățească progresiv în zilele următoare.
Ne cerem scuze pasagerilor noștri care s-au confruntat cu întârzieri și anulări; cu toate acestea, situația de față este în afara controlului companiei aeriene.